דיסני

עזרה בתכנון טיול? השאירו פרטים 👇

🎢סיכום פארק – מג׳יק קינגדום 🎆
הגענו לאורלנדו ל5 ימים זוג + ילד בן 2.5
והחלטנו למקד את הטיול שיתאים בעיקר לילד- לכן בחרנו בלגולנד, פפה פיג ומג׳יק קינגדום)
כמעט ולא סגרנו כרטיסים לפארק הזה בגלל הדעות החלוקות עליו כאן- ותודה לאל שסגרנו!!!!
שם בעצם קרה הקסם שחיכינו לו כל הטיול.
**חשוב לי לציין, שהבן שלי בן 2.5 מאוד מאוד מאוד אוהב את מיקי מאוס, וחיכה להגיע לאורלנדו כדי יותר מהכל- להגיע ל״בית״ שלו ולפגוש אותו.
עלות– סגרנו כרטיסים חודש מראש, עלו 140$ לאדם, יצא לנו 300$ כולל מיסים (לא משלמים עד גיל 3).
כל תאריך המחיר שונה לכן תבדקו ותסגרו מראש.
חנייה– אנחנו הגענו וחזרנו בשאטל חינמי מהמלון, אבל יש חניות ב25$ בפארק. שימו לב, אחרי שמגיעים בשאטל או רכב- צריך לקחת מהכניסה רכבת או מעבורת לכניסה של הפארק. זה ללא עלות , מהחנייה של הרכבים יש עוד הסעה קטנה כזאת שלוקחת לאיזור של הרכבת והמעבורת.
הגענו בתאריך 2.11 –בין ההלוואין לכריסמס- מה שאומר שהפארק היה פתוח בין 9:00 ל 22:00 כולל מופע זיקוקים בערב. זה גם היה בדיוק היום שהתחילו את כל הקישוטים והתפאורה של הקריסמס, הפארק היה מפוצץ ברמות
לא העיב לנו על החוויה ולא לרגע ואני מפרטת.
כמו שכבר אמרתי, את כל הטיול ובמיוחד היום הזה תכננו סביב הילד- מה יהיה הכי נכון בשבילו לכן:
✔️לא ציפינו לעשות את כל המתקנים והאטרקציות שיש לפארק להציע ביום אחד- ידענו שזה לא ריאלי עם ילד בן 2.5.
✔️תכננו מראש את היום שנישן טוב בלילה קודם, נאכל ארוחת בוקר גדולה וטובה ונגיע לפארק בסביבות 12 בצהריים. תכננו להיות 8.5 שעות בפארק ולא מעבר, כי הילדים מתעייפים מאוד!
✔️הורדתי מראש את האפליקציה של דיסני ובדקתי את המתקנים, הכנתי לי רשימה של סדר עדיפויות לפי המלצות ומה שחשוב לנו לעשות, שוב בידיעה שמה שנספיק מעבר סבבה ומה שלא אז גם סבבה.
✔️לעמוד בתורים- אני ובעלי לא מסוגלים לעמוד בתור יותר מ 10-15 דק ומבחינתנו תור שארוך מזה- עדיף לוותר על המתקן. ידענו מראש שנקנה גיני פלוס.
נכנסו לפארק ובשבילנו זה היה וואו!
אני יודעת שיש שיגידו שאחרי היוניברסל זה לא כזה וואו אבל כשהילד שלי ראה את הארמון ורק רצה לבהות בו וככ התרגש מהסיטואציה זה היה שווה הכל.
ג׳יני פלוס
חובה חובה חובה !!!
זה מאפשר תורים מהירים במהלך היום, אפשר לקנות את הג׳יני החל מ12 בלילה של היום שמגיעים בו.
צריך להזמין תור מהיר מראש למתקנים שרוצים. איך זה עובד:
ב7 בבוקר אפשר להזמין את התור הראשון. עדיף להזמין למתקן שהוא א. חשוב לכם לעשות אותו ב. עמוס בתורים במהלך היום.
את התור השני אפשר להזמין שעתיים אחרי פתיחת הפארק. וככה החוק היבש אומר שכל שעתיים אפשר להזמין תור, שלמעשה, זה פותח את האופציה קודם אם כבר עליתם על המתקן. אחרי שקובעים תור רשום באיזה שעה אפשר לקבוע את התור הבא- פשוט שמתי שעון מעורר לשעה הזו. אפשר שיהיו בו זמנית תורים ל2 אטרקציות.
כשקובעים תור למתקן יש חלון זמנים של שעה להגיע (וגם אם מאחרים הם מקבלים- מנסיון)
הצלחנו לקבוע דרך הגיני תור מהיר ל8 מתקנים בזמן שהיינו שם וזה היה מדהים!
עמדנו בעוד כמה מקומות לא יותר מ5-15 דק ובאמת שהעומס של האנשים לא הזיז לנו מהבחינה הזאת.
לא יודעת איך אפשר לעמוד חצי שעה או שעה ויותר בתור למתקן של כמה דקות 😵‍💫
הדברים שהיו חובה עבורנו (לילד…)
✔️ההופעות במהלך היום, והתהלוכה. אז היינו בשעה 14:00, 15:00, 17:00 וסביב זה בנינו את שאר היום. חייבת לציין שהתרגשתי מההופעות ואני בת 33 חחחח.
✔️מופע זיקוקים- מדהים מדהים חוויה מרגשת גם למבוגרים!!!!
✔️המפגש עם מיקי מאוס
✔️לאכול גלידה בצורת מיקי מאוס מול הארמון הייתה אטרקציה מרכזית מבחינתו עד היום הוא מדבר על זה!!! (כשרה לאוכלי חלב נכרי)
✔️שאר המתקנים באנו מאוד פתוחים כמו שאמרתי מה שנספיק נספיק ולא הספקנו הכל, אבל מה שכן הכל היה מהמם וכיפי. הילד נהנה מאוד מכל המתקנים שהיינו במיוחד מהמכוניות, הלייזר, פיטר פן, סרט 3D, (חוץ ממתקן אחד jingle cruise שלא ברור לי למה התורים שם 1.5 שעות כל היום, לא ממליצה לחכות אפילו דקה)
עוד כמה המלצות :
✔️סוללה בטלפון- נאכלת ביום הזה , האפליקציה של דיסני ממש שותה את הסוללה, וכמובן התמונות והוידיאו שמצלמים, תביאו מטען נייד! ( אני שכחתי אז באיזה שהוא שלב הפסקתי לצלם כדי שישאר מספיק למופע זיקוקים , אם היינו שם יום שלם זה לא היה מחזיק)
✔️אוכל כשר- הבנתי שיש רק במסעדה אחת ומנות של מטוס אז ויתרנו. הבאנו איתנו מראש סנדוויצ'ים ונשנושים- הכל הספיק מרוב החום בקושי אוכלים, שותים מלא מלא, הבאנו וגם קנינו שם.
✔️גשם- מזג אוויר טרופי, תקנו מראש rain ponchos / מטריה מתקפלת קטנה, שיהיה למקרה ש.. ותוכלו להמשיך להסתובב בכיף.
היציאה מהפארק- הרבה דובר על כך שהיציאה מהפארק לוקחת שעה וחצי או יותר , אז ממש 7 דקות לפני שמופע הזיקוקים הסתיים – טסנו החוצה ליציאה וזה היה הדבר הכי חכם שעשינו כי תוך 20 דק כבר היינו על השאטל בדרך למלון.
לסיכום!!!
הייתה לנו חוויה מהממת, אני סופר ממליצה על המגיק קינגדום , בעיקר לילדים שאוהבים דיסני, לא לוותר על המופע זיקוקים המרהיב והשימוש בג׳יני פלוס.

==

תודה רבה לבת אל כהן על שיתוף סיכום הטיול שלה!