דיסני
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסני וורלד 4 ימים בחודש יולי

עזרה בתכנון טיול? השאירו פרטים 👇

דיסני וורלד – 4 ימים מלאים.
במילה אחת חודש יולי בדיסני וורלד  -חםםםםםםםםםם.
במשפט- למרות החום זאת הייתה חוויה שאי אפשר אפילו לתאר במילים! האגדות מתעוררות לחיים!!
היינו בארבעת הפארקים- מאג'יק קינדם, אפקוט, הוליווד סטודיוס ואנימל קינדם.
כל פארק עם נושא שונה ואטרקציות שונות .
לצערי החום גרם לנו להספיק הרבה פחות ממה שתכננתי. אנחנו אומנם רגילים בארץ לחום אבל מעולם חוויתי חום כזה- בערך כמו החום של אילת (בשמש!) אבל עם 100% לחות.
לכן קיצרנו את הימים ועשינו הפסקה בצהריים ( לקחנו מלון בדיסני לכן לא הייתה בעיה יש הסעה חינם כל היום , כל 10 דקות) וחזרנו אחהצ והיה יום אחד שמראש התחלנו את הפארק אחהצ עד הלילה (ובמהלך היום היינו בבריכה במלון).
אגב באמצע היום יכול לרדת פתאום מבול עם רוח וברקים, ממש שטויות, אין ממה להבהל, תוך כ 20 דקות הענן עובר והחום המטורף חוזר.
בשום אופן לא לפספס את ההופעות של הלילה.כל פארק עם הופעה אחרת ולפעמים יש 2 הופעות שונות בפארק (בדר"כ זה מתחיל ב 21:00)
עזרה לי מאוד האפליקציה של –
my disny expirience,
כך ידעתי מתי יש הופעות ( יש גם בשעות הבוקר וזה עוזר לברוח קצת מהחום ), שעות הפארק וזמני המתנה למתקנים. יש גם עלונים שמחלקים בבית המלון.בכל עלון מפה מפורטת של הפארק.
בכניסה לכל פארק ניתן להשכיר קולנועית ( טוקטוק) , טיולון לילדים ( מתאים אפילו לילדים בני 5) או כיסא גלגלים למי שצריך.
אנחנו שכרנו קולנועית (50 דולר ליום) לאבא שלי כיוון שצריך ללכת הרבה וזה מאוד עזר להסתובב בפארק.( גם הילדים ניצלו את זה וישבו איתו לסרוגין 😎)
ניתן לשכור קולנועית גם במלון ( בפחות כסף) אבל אז צריך לעלות להסעה עם הקולנועית ( קצת מסורבל אבל כל האוטובוסים ערוכים לכך ואין צורך לקפל את הקולנועית) .
אנחנו קנינו את הכניסות לפארקים מראש באינטרנט אבל בדיעבד גיליתי שיש מחירי מבצע גם אם קונים ישירות מהמלון ( אצלנו במלון הייתה עמדה מיוחדת לדיסני). מחיר כרטיס לפארק בודד כ 150 דולר לאדם אבל אם קונים חבילה ל 4 פארקים המחיר היה 350 דולר לכל ה 4. ( שזה בערך המחיר שאנחנו שילמנו מראש)
בעקבות החום ממליצה לשלב פארק מים .
האוכל בפארקים יקר יחסית ובעיקר ג'אנק פוד ומאוד מאוד עמוס באזור מתחם האוכל ( גם בגלל שיש שם מזגן) ביום השני נסענו לסופר ענק מחוץ לדיסני – וולמארט ( מונית כ 20 דולר) וקנינו קצת אוכל לחדר, פירות,חטיפים ומים ( בקבוק מים קטן בפארק עולה 3 דולר ובסופר קנינו חבילה של 24 בקבוקים ב 4 דולר). יש בסופר גם דברים נוספים שאפשר לקנות במקום בפארקים כמו קשת של אוזני מיקי מאוס שבפארק עולה 25 דולר ובסופר 5 או מאוורר עם שפריצר מים ( מאוד עזר לילדים)…

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן