דיסני
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסניוורלד אורלנדו כל מה שחשוב לדעת

עזרה בתכנון טיול? השאירו פרטים 👇

כמה טיפים לנוסעים לדיסניוורלד אורלנדו :

לא אלאה בפרטים בנוגע לדיסני, רק מספר טיפים שיכולים אולי לעזור לפני שנוסעים.
1. למי שמתכנן להגיע לכל 4 הפארקים – מומלץ לפרוס את הימים כך שלא יהיו 4 ימים רצופים – זה קורע … על מנת להספיק הכל, כולנו משתדלים להגיע בשעת הפתיחה ולהשאר עד לסיום מופעי הערב המרשימים, מה שגורם לנו לחזור בשעה מאוחרת למלון, עם כאבי רגליים וגב ( להורים ) ועייפות מטורפת (לילדים). עד שמתקלחים ומתארגנים כבר נהיה 12 בלילה וההשכמה המוקדמת בבוקר מביאה למספר שעות שינה מצומצם. בפארקים הולכים המוווווון כל היום ועומדים על הרגליים יותר משאדם ממוצע רגיל…
לכן – אם יש לכם אפשרות, קחו יומיים, תעשו הפסקה של יום אחד בו ניתן להנות מהעיר עצמה (יש פארקים נעימים, מרכזי קניות, או סתם במלון) ותחזרו לעוד יומיים… אה, ולבוא עם נעלי ספורט / נעליים נוחות לשעות של הליכה …
2. למתבגרות שלנו ( 11,12) די שיעמם בדיסניוורלד, ובדיעבד היה מתאים להן יותר הפארקים של יוניברסל. בדיסניוורלד, בכל פארק יש 1-2 מתקנים אקסטרימיים (באופן יחסי) וכל השאר זה בעצם השואוו, התפאורה, הדמויות, ההופעות… הן חיפשו כל הזמן את הרכבות הרים הכי אקסטרימיות וכל דבר שיכול לערבל, לערבב ולהפוך אותן מצד לצד… דיסניוורלד הכי מתאים לילדים קטנים יותר 0בן ה- 8 נהנה מרוב הדברים) או פחות אוהבי אקסטרים, ולאמהות 🙂
3. אוכל – כל מנה בפארקים עולה 15 דולר לאדם. למי שמנסה לחסוך, ועל הדרך גם להימנע מהג'אנק, מומלץ להכין סנדוויצים בבוקר / להביא פירות. ניתן לבדוק במלון (כדי לא להרגיש גנבים ) אם זה בסדר להכין סנדוויצים בארוחת הבוקר, ואם לא – כדאי מראש להיכנס לסופר הקרוב ולהצטייד בלחם, ממרחים, ירקות, פירות או מה שבא… מי שמאד חשוב לו גם חטיפים ונשנושים – גם את אלה כדאי לקנות בסופר ולא בפארק. לנו זה עבד מצויין, ואף אחד לא הרגיש שחסר לו משהו… בפארקים ישנם מקומות נעימים עם שולחנות וכסאות בהם ניתן לשבת ולהנות מהאוכל שהבאתם אתכם. אגב, מחיר ארטיק בפארקים – 5 דולר… סתם שתהיו מוכנים 🙂
4. גם לגבי מזכרות – בחנויות מחוץ לפארקים ( בעיר, ליד בתי המלון, באאוטלאים) מוכרים את אותן המזכרות בדיוק בחצי / שליש מחיר. כדאי להתאפק, או לקנות מראש למי שרוצה להיכנס עם זה לפארק ( אוזני מיקי מאוס, כובעים, מאווררים משפריצים וכדומה).
5. לינה ! כל כך הרבה שמענו לפני הנסיעה שאין כמו לקחת מלון בתוך הפארקים, ושהחוויה היא שונה לגמרי. אחרי שבררנו, חקרנו וחישבנו, ראינו שההבדל בין לישון בתוך הפארק או לישון מחוץ לפארק הוא פי 2 והחלטנו לקחת מלון בחוץ. אני לא יודעת להשוות ולהגיד אם החוויה היתה טובה יותר או פחות, אבל אני ממש לא מצטערת… כפי שכתבתי בהתחלה, למלון הגענו רק בשעת ערב מאד מאוחרת (10:30 בערך) עייפים מאד, ישר למקלחת ולמיטה ( בחצות ), ועזבנו אותו בבוקר בשעה 8:15 – 8:30 ) אחרי השכמה מוקדמת להתארגנות (אמרתי שיש לנו 2 מתבגרות?) , ארוחת בוקר והכנת סנדוויצים… כך שלא היה זמן להנות מהמלון עצמו בכל מקרה… המלון שלנו היה ממש ביציאה מהפארקים (כמה דקות נסיעה) והיה מוקף בכל רשתות המזון, מסעדות, חנויות מזכרות וסופרים.
6. מומלץ לשבת לפני הביקור ולעבור על כל המתקנים כדי להזמין מראש את ה" תור המהיר" (fast pass). בכל פארק ניתן להזמין 3 מתקנים לשעה ספציפית, מה שהופך את זמן ההמתנה לקצר בהרבה. אם מחכים עם זה ליום יומיים לפני הכניסה לפארק, קורה שכבר הכל מלא ואין אפשרות להזמין. כדאי להשקיע זמן בתכנון הביקור.
7. אפליקציית my Disney – מומלץ להוריד את האפליקציה, דרכה גם ניתן להזמין את הפאסט פאס, וגם ניתן לראות את שעות כל המופעים והתהלוכות, מה שמאד עוזר בתכנון היום. בנוסף – מי שמעונין לרכוש תמונות שצילמו אותו הצלמים הרבים המסתובבים בפארק, דרך האפליקציה ניתן לראות את התמונות ולהזמין.
8. עונה. אנחנו היינו בסוף ספטמבר, קצת ריסקי מבחינת מזג האוויר
( הביקור שלנו היה בדיוק שבוע אחרי אירמה, וביום האחרון, לקראת הערב תפס אותנו גשם זלעפות), אבל עמוס פחות מבעונות כמו אפריל או יולי – אוגוסט. במתקן אחד בלבד מכל הימים עמדנו שעתיים וחצי ( וואו זה היה שווה את זה ) ובכל השאר – תורים סבירים לחלוטין ( ביחס לדיסני) וזכינו גם לעלות מספר פעמים על כמה מתקנים שהילדים ממש אהבו.
אגב – התורים בדיסני הם אמנם ארוכים, אבל ברובם ההמתנה היא במקום סגור, ממוזג, הכולל גם משחקים / הפעלות / תפאורה מקסימה ).
9. כתבתי על אוכל, אבל שכחתי מהמיים… גם בשביל בקבוק מיים תיפרדו מלא מעט דולרים בפארק, ומצד שני זה לא פשוט להסתובב על מספר בקבוקים על הגב… לכן אני ממליצה להביא בקבוק או שניים מראש, ברחבי הפארקים ישנם קולרים בהם ניתן למלא את הבקבוקים בכל פעם שמתרוקנים.
10. למי שכבר מגיע לדינסיוורלד, אני ממליצה לעשות גיחה של שעה וחצי מאורלנדו ולבקר במרכז קנדי לחלל – חוויה מעניינת ויפה.
מקווה שעזרתי, באופן אישי מאד אהבתי את דיסוורלד (לפני הרבה שנים הייתי בדיסנילנד בקליפורניה וגם אותו מאד אהבתי 🙂 )

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן