דיסני
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסני וורלד אורלנדו – חנוכה

עזרה בתכנון טיול? השאירו פרטים 👇

דיסני וורלד אורלנדו – חג חנוכה , שני ילדים בני 5.5 ושנתיים פוסט סיכום ארוך בהחלט:)

איך להזמין חופשה בדיסני

הכי קל ופשוט זה להזמין דרך האתר הרשמי של דיסני אבל הוא לא כזה פשוט..פה יש הסבר מעולה על כרטיסים לדיסניוורלד
שימו לב ככל שמזמינים ליותר ימים מחיר הכרטיס יורד משמעותית, כרטיס ליומיים עולה כ-100$ ליום לאדם, כרטיס לעשרה ימים עולה כ-44$ ליום לאדם. משלמים מגיל 3. הכרטיס מקנה כניסה לכל אחד מארבעת הפארקים של דיסניוורלד: magic kingdoom, epcot, animal kingdom' hollywood studios. אם אתם רוצים את החוויה השלמה של ביקור מקיף בכל ארבעת הפארקים ממליצה על כרטיס ל-6 ימים (מה שאנחנו עשינו) ואידאלי גם להוסיף יום מנוחה באמצע. ל-animal kingdoom, epcot ו-hollywood studios מספיק יום אחד. במגיק קינגדום היינו 3 ימים כמעט מלאים ועדיין לא הספקנו הכל.
השתדלו להמנע מלהגיע בקיץ, בפלורידה חום איימים!! טמפרטורות ממוצעות של 37 מעלות! ולחות מטורפת. הקיץ זה גם הזמן העמוס ביותר בפארקים. כמו כן על תזמיני בחופשות והחגים של האמריקאים, הפארקים עמוסים ביותר ורוב הסיכויים שתעמדו בתור רוב היום. אנחנו נסענו בחנוכה והיה נהדר!! יצא שבוע לפני קריסמס, כל הפארקים כבר היו מקושטים, מזג האוויר היה נהדר ולא היה עמוס.

איפה לישון ?

יש מלונות ששייכים לדיסני (גם אותם ניתן למצוא ולהזמין באתר שלמעלה). מי שלן באחד המלונות האלה מקבל הרבה הטבות חינם: שאטל משדה התעופה, שאטל לפארקים, שעות שהפארק פתוח רק לאורחי המלון, אפשרות להזמין משלוחי מצרכים לחדר ובטח יש עוד. יש כמה סוגי מלונות בכל מידי רמות החל מ-100$ ללילה ועד 450$. המלונות הזולים הם בעצם מוטלים שמעוצבים בסגנון דיסני, אבל עדיין מקבלים את כל ההטבות. אנחנו החלטנו לישון בווילה ששכרנו ב-airbnb תמורת 90$ ללילה עם מטבח ענק ושלושה חדרי שינה, מרחק נסיעה של כ-20 דקות מהפארקים. שמעתי שמלונות היוקרה של דיסני הם מדהימים, אבל תקחו בחשבון שאת רוב היום תבלו בפארקים וכשתחזרו תהיו גמורים מעייפות ותלכו לישון:) זו אחת הסיבות שבחרנו לישון מוץ לדיסני. יתרון נוסף של וילה הוא שיש מטבח שמאפשר הכנה של ארוחת בוקר וערב פלוס נשנושים לדרך עוד חיסכון משמעותי בעלות של הטיול.

אמצעי תחבורה

אנחנו השתמשנו ב-uber כדי להגיע לפארקים וחזרה, עלה בערך 10$ לכל כיוון. תקחו בחשבון במיוחד אם תבחרו ללון לא במלונות של דיסני שאז יש שאטל בחינם שהחנייה בדיסני יקרה – 20$ ליום!!, מדובר בחניוני ענק ליד הפארקים והרבה פעמים צריך לקחת שאטל נוסף מהחניה לכניסה לפארק, בעוד ש-uber מוריד אותך ישר בכניסה וחוסך זמן.

מסעדות

המלצה לגבי מסעדות בתוך הפארק. ממליצה להזמין מראש ארוחה במסעדות עם הבובות/נסיכות. אנחנו הזמנו בכל יום ארוחה כזו, גם לא היינו צריכים להמתין, גם הבובות/נסיכות ישבו איתנו בשולחן/עשו לנו הופעה פרטית, גם הצטלמנו איתם והכל באותו מחיר של ארוחה.
אני יכולה לשלוח פרטים של סוכנת בארהב שמארגנת את הלינה והארוחות ללא תשלום. היא הייתה מקסימה וארגנה לנו את השהות בפארק בצורה מושלמת.
הטעות היחידה שעשינו, הגענו בקיץ, אחרי שבוע בקיץ בדיסני, הקיץ בארץ מרגיש קליל ונעים… הארוחות עם דמויות היו מאוד נוחות לנו כמשפחה, לא חיכינו אף פעם בתור ועם ילדות קטנות זה היה פשוט נהדר. הן אכלו בשמחה ונהנו מהבידור ולנו הייתה מנוחה. ממליצה במיוחד על 2 מסעדות, אחת,הארוחה בארמון של סינדרלה, הנסיכות ישבו איתנו בארוחה, נתנו לבנות מתנות וקבלנו צילום משפחתי מקסים במתנה והשניה בהוואי, פשוט מקום מהמם.

קצת על הפארקים והאטרקציות

מגיק קינגדום

 הגדול מכולם והעמוס מקובל, עם הכי הרבה אטרקציות קלאסיות של דיסני והכי הרבה דמויות של דיסני. האטרקציות הכי פופולריות (אליהם צריך להזמין fast pass או ללכת/לרוץ:) דבר ראשון על הבוקר אחרת זמני המתנה מגיעים לשעתיים!!
הרכבת של שבעת הגמדים – רכבת הרים בקטנה (יש הגבלת גובה, נדמה לי 120 ס"מ תבדקו באתר ! כדי שלא תעמדו בתור סתם ותתסכלו את הילדים!).
פיטר פן – נסיעה מדהימה שמדמה שייט בשמי לונדון, מתאימה לכל הגילאים.
לפגוש את מיקי בתאטרון (מיקי אומר לכם שלום, מחבק ומנשק:) ואז מצטלמים איתו.
אטרקציות נוספות שמאוד אהבנו, פחות מבוקשות, זמן המתנה עד 40 דקות: פו הדב – נסיעה איטית מתאימה לכל הגילאים. Splash mountain – מאוד אהבנו, רכבת הרים בקטנה שנופלים ממפלים בכל מיני גבהים ונרטבים, מומלץ מאוד בימים חמים. Thunder mountain – עוד רכבת הרים בקטנה עם הגבלת גובה. הפיראטים בקריביים – נסיעה איטית בסירה, עלולה להפחיד ילדים. בית רדוף רוחות – לא מתאים לילדים קטנים. וכמובן הקלאסיקה של כל הזמנים – it's a small world!!

ממלכת החיות (animal kingdom)

הפארק הכי חדש ומדהים!! אל תפספסו. האטרקציה הכי מבוקשת שלא הצלחנו להשיג אליה fast past והתורים היו מעבר לשעתיים זה avatar – שיהיה לכם בהצלחה.
אטרקציה נוספת מעולמו של avatar – נקראת navi river journey – נסיעה איטית ומדהימה בסירה מתאים לכל גיל.
מסע לאוורסט (expedition everest) מדהים ומושקע מאוד עיצובית, רכבת הרים, יש הגבלת גובה.
ספארי – נוסעים ברכבי ספארי אמיתיים ורואים חיות מקרוב! תשתדלו לעשות מוקדם בבוקר או בערב אז החיות הכי פעילות.
דינוזאורים – נסיעה מהירה בחושך עם דינוזאורים מפחידים סביבכם.

אפקוט

עולם העתיד – פחות מחובר לדמויות של דיסני אבל עדיין מאוד שווה. כולל מתחם שלם של ארצות שונים שמעוצבים בסגנון של כל ארץ.
פרוזן – נמצא בנורבגיה. נסיעה איטית בסירה בתוך עולמם של אנה ואלזה. מקסים ומאוד מבוקש.
סוארין (soarin) סימולטור טיסה מעל מקומות מפורסמים בעולם, החומה הסינית, מפלי איגואסו וכו' מדהים! לא לפספס.
ספינת החלל (spaceship earth) נסיעה איטית שמספרת את תולדות האנושות עם הצצה לעתיד – מאוד מרשים.
יש גם אקוואריום ענק עם מופעי דולפינים.

הוליווד סטודיוס

פארק שמוקדם בעיקר ל-star wars אם אתם מעריצים הפארק הוא בשבילכם, יש הופעות שלהם, הדמויות מסתובבות בפארק ואפשר אפילו להצטרף לjedi academy.
מעבר לאטרקציות אל תשכחו שבכל פארק יש הופעות מצויינות, למשל מלך האריות ולמצוא את נמו, יש תהלוכות וכמובן אפשר להפגש עם דמויות. כל המידע באפליקציה של דיסני.

איך לחסוך זמן בדיסניוורלד ?

1.אולי הטיפ החשוב ביותר, תגיעו מוקדם, כמה מוקדם ? עם פתיחת הפארק ! לכל פארק שעות פתיחה משלו, לרוב 9:00 בבוקר, אך שימו לב! מרבית הפארקים נפתחים לפחות חצי שעה לפני (ואם אתם לנים באחד ממלונות של דיסני אז אתם זכאים ל-extra magic hours כלומר פארק שפתוח רק לאורחי המלונות, כדאי לברר מראש מה שעות הפתיחה בכל יום. כשאתם מחשבים את זמן ההגעה תקחו בחשבון שכל פארק של דיסני כולל חניוני ענק עם שאטלים פנימיים וכדי להגיע ל-magic kingdom צריך לקחת שאטל מהכניסה לתוך הפארק (monorail או מעבורת) בקיצור צאו מוקדם!
2.תתכוננו לפני ! איזה אטרקציות אתם חייבים לעשות ואילו פחות. הפארקים הם ענקיים ולרוב מפוצצים באנשים. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם הולכים לכיוון הלא נכון ומאבדים זמן יקר! תנסו לרכז את האטרקציות לפי אזורים שבהם הן נמצאים, שוב על מנת לחסוך זמן הליכה מיותר ומעייף.
3.תשתמשו באפליקציה הרשמית של דיסני my disney experience והזמינו fast pass לאטרקציות שאתם מעוניינים לעשות. זו אפליקציית חובה לכל מי שמבקר בדיסניוורלד! יש בה ה כ ל, זמני המתנה למתקנים, הוראות הגעה, איפה ניתן לפגוש דמויות, אפשרות להזמין אוכל, זמני הופעות. כל אורח מקבל 3 fast pass ליום וברגע שהוא מנצל אותם אפשר להזמין עוד אחד ואחר כך עוד אחד וכך הלאה. לאורחי המלונות של דיסני אפשר להזמין fast pass שישים יום לפני ולכל היתר 30 יום לפני. תזמיני ברגע שההזמנה נפתחת! את ה-fast pass מזמינים לשעה מסויימת וניתן לנצל אותו עד שעה, כלומר אם הזמנתם לשעה 10:00 אתם יכולים להגיע בין 10:00 ל-11:00. האפליקציה מאוד דינמית ! תבדקו כל הזמן, ה-fast pass כל הזמן מתפנים ואפשר גם לבטל מתי שרוצים ולהזמין אחר. למשל, הגעתם למתקן והתור קצר, תבטלו את ה-fast pass ותזמינו למתקן אחר.
4.רוב האנשים אוכלים צהריים בשעה 12:00, סביב השעה הזו התורים במסעדות ארוכים והתורים במתקנים מתקצרים (כולם באוכל!) תשתדלו לתכנן את זמני הארוחות שלכם קצת לפני או קצת אחרי.
5.זמן טוב נוסף הוא בזמן המצעד שמתקיים בשעה 14:00, בזמן שכולם צופים במצעד זה זמן טוב לעשות את המתקנים.

איך לחסוך כסף בדיסניוורלד

1. תביאו אתכם בקבוקי מים! בדיסניוורלד לרוב חם ולח, העמידה בתורים והחום הופכים אתכם לצמאים מאוד! בכל רחבי הפארקים פרוסות ברזיות עם מים קרים ומסתבר שניתן לבקש כוס מים קרים או למלא את הבקבוק בכל מסעדה. בקבוק מים קטן עולה סביב 3$!!
2. גם האוכל בדיסני יקר, ארוחה ממוצעת שכוללת בעיקר גאנק פוד עלתה לנו לא פחות מ-50$ לשני מבוגרים ושני ילדים קטנים. תתכננו את היום כך שתאכלו רק ארוחה אחת בפארק והיתר בבית או בבית מלון (וכאן היתרון הגדול של לשכור דירה ב-airbnb שמאפשרת הכנה של ארוחת בוקר וערב וחוסכת המון!) הביאו אתכם נשנושים ופירות, חוסך המון ובוודאי עדיף על אוכל רווי סוכר שתקנו בפארק במחירים מופקעים.
3. אל תקנו מזכרות בדיסני! מחוץ לדיסני יש עשרות חנויות ואוטלטים שמוכרים את אותו הדבר בחצי מחיר! טישרט פשוטה עולה בדיסני 20$ (70 שקלים!!) ועושה בועות מפלסטיק 12$ (50 שקלים!!).
4. בדיסני יש הכל, החל מחיתולים, משקפי שמש, קרם הגנה, מטענים לטלפונים, כובעים. אבל הכל יקר בצורה מזעזעת. תקחו בחשבון שכל דבר שאתם שוכחים בבית/ במלון יעלה לכם הרבה כסף.
5. בדיסני יש אינטרנט אלחוטי בחינם, השתמשו בו.
6. בדיסני יש עשרות צלמים מקצועיים שישמחו לצלם את במצלמה מקצועית. כדי לקבל את התמונות תצטרכו לרכוש את חבילת התמונות של דיסני, שגם היא ניחשתם נכון לא זולה. אלא אם כן הדבר מאוד חשוב לכם ממליצה לצלם לבד או לתת את האייפון/המצלמה שלכם לאחד הצלמים והם יצלמו אתכם בחינם.
ת ה נ ו !

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן